Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
- Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele
- Completeaza formularul de retur si astepta sa fii contactat de colegii nostri
- Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.
- Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri
Reclamatiile cu privire la produsele comandate se fac in maxim 48 de ore de la primirea coletului. Reclamatiile la care facem referire sunt: produs defect din cauza transportului, produse lipsa din comanda.
Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare.
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
IN CAZUL PERSOANELOR JURIDICE (ACESTEA NU AU CALITATE DE CONSUMATOR) NE REZERVAM DREPTUL DE A ACCEPTA RETURUL PRODUSELOR SI CONSTITUIREA CONTRAVALORII ACESTORA CA AVANS MARFA PENTRU COMENZI VIITOARE SAU DE A NU DA CURS SOLICITARII DE RETUR.
CHELTUIELILE DE RETURNARE SUNT SUPORTATE DE CONSUMATOR CONFORM OUG34/2014, Articolul 14.2.
COSTUL TRANSPORTULUI ESTE IN SARCINA CLIENTULUI. AVAND IN VEDERE PREVEDERILE LEGII 249/2015 ACTUALIZATA, PENTRU INDEPLINIREA OBIECTIVELOR DE LA ART. 14 VA RECOMANDAM SA RETURNATI PRODUSELE IN AMBALAJUL ORIGINAL.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat.
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii chilipirshop.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. chilipirshop.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care chilipirshop.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.
DE RETINUT!
In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.
Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la firma de curierat in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea.
DACA AI CUMPARAT MAI MULTE PRODUSE DE ACELASI FEL SI VREI SA LE RETURNEZI PE TOATE, ASIGURA-TE CA DOAR UNUL A FOST DESIGILAT. RETURUL CELORLALTE PRODUSE SE ACCEPTA DOAR DACA SUNT SIGILATE.
Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuarii contravalorii urmatoarelor produse acumulatori, baterii, incarcatoare, folii de protectie, etc., acestea se pot returna doar sigilate.
Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de catre client.
Pentru orice sesizari si reclamatii va rugam sa accesati pagina de reclamatii/contact.